نرم کننده بیوتین و کلاژن او جی ایکس OGX | ضد ریزش و ضخیم کننده مو 2

شناسه محصول: نرم کننده بیوتین دسته:

موجود

قیمت محصول:​

85,000 تومان

موجود

معرفی نرم کننده بیوتین و کلاژن او جی ایکس OGX


مکملهای کلاژن و بیوتین در این شامپوی محبوب، بطور موثری در درمان موهای خشک و شکننده یا آسیب دیده، موفق خواهند بود. آبرسانی و ترمیم ساختار مو از مراقبتهای رایج برای داشتن موهایی سالم و زیبا است که اکنون او جی ایکس Ogx با نرم کننده بیوتین و کلاژن خود، شما را در تحقق یافتن آن یاری خواهد کرد.


این محصول برای موهای خشک و آسیب دیده، موهای رنگ شده و موهای نازک و کم حجم، انتخاب بسیار مناسبی است. البته این نرم کننده با هر نوع مویی سازگاری داشته و توسط افراد با موهای چرب، رنگ شده، مجعد و لخت و صاف، قابل استفاده است. از تماس آن با چشمها جدا خودداری کرده و در صورت هرگونه تماس احتمالی، فورا چشمها را با آب شستشو دهید.


 


نرم کننده بیوتین و کلاژن OGX حاوی پروتئینها و ویتامینهای مغذی


بیوتین یا ویتامین B7، یک مادهی بسیار موثر برای تقویت و ترمیم ساختار موها است. بیوتین ساختار کراتین مو را که از مهمترین و اساسیترین پروتئینهای ساختار مو است، ترمیم میکند. به همین جهت، از مکملهای ویتامینی که برای تقویت موی سر تجویز میشود، مکمل بیوتین است.


بیوتین موجود در نرم کننده بیوتین و کلاژن از برند او جی ایکس، علاوهبر تقویت و تحریک رشد سالم و طبیعی موهای شما، سدی در برابر ریزش مو نیز خواهد بود. کمبود بیوتین در بدن هر شخص، بطور قابل توجهی باعث نازک شدن موها و افزایش ریزش مو میشود.


برند

او جی ایکس

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم کننده بیوتین و کلاژن او جی ایکس OGX | ضد ریزش و ضخیم کننده مو 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

ارسال به سراسر کشور از نمایندگی های رسمی ما انجام میشود. برای ارسال رایگان بایستی حد سفارش شما به مبلغ 500.000 تومان برسد.
مجموعه ما تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه را با تضمین کیفیت ارائه میکند. در راستای آسودگی خاطر بیشتر شما عزیزان، برای کلیه محصولات گارانتی 12 ماهه را در نظر گرفته ایم.

Suggested products

محصولات پیشنهادی